tentang dia

August 30, 2013



ya ! hati ni dah terpaut, xtahu bila dan dimana, benda tu dtg tiba-tiba
masih cuba menafi, tapi  masih belum mampu.

kerana kesempurnaan, merubah diri ini,
menjadi lebih baik untuk berdiri sama tinggi,
ya, masih belum solehah untuk dirimu yang soleh,
jangan bagi harapan kalau xmampu,
ya,  tidak diberi berharap tetapi hati xboleh dikawal

hanya satu.  
Ya Allah.
andai dia yang satu untukku, rapat kan hati kami
mungkin diri ini insan biasa yang belum paham petunjuk istikharahMu
dan andai dia, 
mudah kan l;angkah, lancarkan perjalanan.

amiiinnn 

mungkin rasa itu nafsu, tapi aku belum mampu untuk lari dari fitrah ingin kasih dan mengasihani,dengan sape? wallahua'alam.
tapi ya,, mmg aku dah tersuka,, terpaut,, terminat,, pada seorang muslimin,
mungkin dia bukan lah yang terkaya, bukan yang terpandai, juga bukan yang hot,, tapi serius ! 
dia istimewa dgn cara tersendiri, menarik dengan pribadi yang misteri, susah untuk dipahami, 
tapi susah sbb takut tersyok sendiri, xmampu nak tipu,, mungkin masih mampu bersembunyi


notakaki // patut ke seorang gadis yang memulakan dulu kalau lelaki itu senyap seribu bhasa?



You Might Also Like

4 comments

  1. tak salah kalau perempuan yg mulakan dulu. tak ada istilah perigi cari timba dalam islam. cewah.. hehe. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhuhuh tapi xde kekuatan lagi,,

      Delete
  2. pernah rasa :) namun hati seorang hawa masih mampu menyembunyikannya.
    malu masih menebal,

    kerana diri penuh kekurangan, Allah jadi sandaran

    ReplyDelete

sisunglybetty. Powered by Blogger.