Segmen Wedding doodle Mij

May 01, 2013





syarat MIJ :

bincangkan 5 perkara yang menarik dalam majlis perkahwinan yang anda pernah pergi atau pernah lihat

disebabkan saya tringin nak dpat kan hadiah wedding kak MIJ,, 
jadi saya akan nyatakan wedding kak MIJ yg paling cute dan sempoi penah saya jumpa,,

sebab2 nye adalah,, jeng jeng jeng,, 

1. kerana dipenuhi dgn doodle yg terbaikkkkk * bace dgn gaya boboiboy*

2. doorgift kak MIJ mrupakan yg pling unik saya pernah jumpa sbb 
buat ala-ala p.ramlee,, 
huhuhuhuhu,, 
kalau dapat,, saya xkan bukak,, sbb sayang,, 
biar j rmpah ratus tu bersemayam kat dalam tu sbb ianya terlalu unik utk dibuka,, 
* takut bila nak ikat smula xjadi mcm yg asal *

3. welcome board yang ala-ala blog yg mmg kreatif tahap klcc punya la,, 
* tibe2 trase mcm mase kawin nnti nak guna khidmat triple A shop,, huhuhu

4. candy bar yg comel dihiasi doodle dan pmilihan warna yang menarik,, trase mcm nak bawak balik umah j candy bar tu,, 

5 . kretip nye kak MIJ sbb,, smua props wedding,, smua buat sndiri,,  dari hiasan meja smpai la hantaran,, 
yg x mnahan,, kotak mancis pun jadi cantik bila
dpat sentuhan kak MIJ,, perghhhh,, terbaik,,, 


adakah owner merah itu jambu mesra alam ?
yup,, mmg kak tirah mesra alam,, :) dah la comel,,, 

kat sini saya serta kan gmbar wedding kak mij yg mnarik di jiwa,, :p


syarat lain da setel,, mintak2 la bertuah :)















kalau nak join,, just klik nama kak mij ya :)


You Might Also Like

4 comments

  1. ahahaha..wed sy menjadi ispirasi awak eh..hehehe..thanks join dear. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. op coz,, wedding kak mIJ mmg mnjadi gilaan saya :)

      Delete

sisunglybetty. Powered by Blogger.