malam kami

January 03, 2013

 


huhuhuhuh,,, 
malam tadi,, kluar la,, bosan duk umah ngan ibu,, huhuuhu
motif sbnar nak k lumut bkan ape,, nak h expo,, ade beg cantik sgt,,,,
huhuhu,,
jalan punya jalan,,, lalu da depan bar kat bwah hotel,,,
tilik punya tilik,, hah! hah !
nmpak sesuatu,, 
knapa nmpak org bertudung dlam bar tu?
hurmm,,, ape nak jadi ngan mnusia zaman skarang,, 
xpe la dia,, smoga dia dpat hidayah utk x bkunjung k tempat mcm tu lagi da,,,
smbung perjalanan,, eh2,, tibe2,, 

hehehe,, snap gmbar dulu,, dah la tepi jalan raye,, smua org tgok j mase amik gmbar,,
tpi,, nak malu buat ape,, kita bkan guna camera dia,,,
jalan punya jalan lagii,, smpai la kat expo,, tapi,,,,,,,,

sobs, sobs, sobs,, kesat air mate,,
expo da abis,, diorg tgah kemas2,, huuhuhuh,,,
ibu,, kalau kita g awal cikit,, msti dpat beli purse yg kkngah nak tu,, hukhuk
sodeh,,sodeh,, tibe2,,,
terpandang ke kanan expo,, jeng2,,, 
K.F.C
a.k.a kaki faizah cantik (faizah tu ibu)
wah2,, xd expo,, kita g mncekik kat kfc plak,, hehehe


ops,,,, slah masuk gmbar plak,, hehhe,, dah la nmpak selipar buruk tu,, heheh
model sportlight,,, !
ngeh2,,,~

kawasan amik gmbar ni,, cntik sgt,, mcm rib cage mnusia pun ade,, huhuhu
mase ni pun smua org tgok pelik j sbb bergambar kat sini,, hhehehe
 ni baru la amik gmbar kat KFC ,, hehehe
muka ayu j,, 


tgah syok2 makan,, ade la conversation ngan ibu,,
 kakngah :: ibu,, nak duk bersila bleh? xbest la mkan cmni,,,
ibu  :: laaa,, duduk j la,,, (smbil mkn ayam)
kakngah :: huhuhu,, baru best mkan cmni,,,
selang 15 mnit kmudian,,, 
kkngah :: ibu,, kkngah ade geng la,, cube ibu tgok meja sebelah,, hehehe!

smpat snap gmbar adik ni,, dia lagi gnas duduk kat KFC,, huhu
tgah2 snap tu,, tbe2 dia pndang,, aduuuuuu,, muka nak nangis,,
kalut dgn ibu,,
kakngah :: ibu,, dia ok x? xmcm nak nangis k??
o.m.g... hehhe,, cuak suda,,,,
10 minit lpas tu,,
adik tu ok da,, fffuuuhhhh,,, lega



huhuuhuhu,, puas berjalan,, n sudaa puas mnulis,, heheheh papai,,
assalamualaikum,,, 

# i s t i m e w a

You Might Also Like

0 comments

sisunglybetty. Powered by Blogger.