you,,,

June 01, 2012

YOU,,, mr.jersey kelantan,, mr.cool? mr.unsulk?(ha,, what ?) paper j la,, 
mr.angry always,, heheh,, ayat sndiri,, don't try this at home,, mr.kind,, mr.wanna win always,, mr.caring,, mr.berdarah sejuk,, hehehe,,  
that the one and only,,
can,,,,,,,,,
make me sad,,,
sedih kan?? like this picture,, hurm,,,,,,,,
can make me throw away me teardrop,, as easier as kacang je,, ayat adik aque,,
but,, pliz,, those out there,, don't use it,, its was a 'market' langguage,,
hehehhehe,,
hurm,, that can make me feel rejected,, huh! lgi sedih,, kena reject,, mcm bukak pembalut kinder bueno,,
urm,, snang sgt,, mcm aque ni,, butang lif yg xde prasaan,, bleh tekan aque smpai aque sakit mcm mne pun,,
tpi,,
aque still leh sbar,, dan trus diam,, hurm,, sadis sngguh ayat aq,, xley bla dow!
huh!! tanda ni dah kene cop atas dahi aque,, awal2 agi,, huhuhuhuh,, sedih btol la jdi aque,, kan???
heheheh,, tpi,, farah,, come on,, cheer up yourselves,, 
kan??
huhuh,, sape yg send love dia kat aque erk??? aque hrap sgt2,, di dia,, mr.jersey klantan,, huhuhuhuh,,
pemilik Al-quran coklat,,



huhuhuhu,, letih da mnuulis,, xpe,, aque da lantik sseorang utk pastikan aque sntiasa snyum,, nak tahu sape??
tgok bawah ni,, hehehehhe

hehehhehe,, comel kan?? kalau aque xsnyum kan,, dia akn jdi mcm ni,,,


hehhe,, oke syang,, tgok ni,, da snyum pun,, manis kan,, hehehe,, 

eh2,, letih da la,, malas nak tulis da,, kay la,, papi,,



#hanyadianikmuhamadamiruliqwan


You Might Also Like

0 comments

sisunglybetty. Powered by Blogger.